LovingLife
Trådstartare
Jag sitter i detta nu och känner mig aningen förtvivlad över att inte komma något vart och inte heller ha någon som helst hjälp. Läser Matte c på distans och känner att jag egentligen hade behövt någon att med jämna mellanrum räcka upp handen och vinka till sig med en fråga. Känner att jag kanske tagit mig vatten över huvudet? Försöker hitta pedagogiska filmer på internet, men är minst sagt svårt att ta sig till allt och tar på tok för lång tid innan förstått en endaste uppgift. Har försökt att maila om hjälp på Hermods som jag studerar via men det tar en dag innan de svarar och när de väl gör det är det knappt ens ett svar utan hänvisning till nån text..
.Tanken är att läsa in matte c behörighet för att komma in på planerad utbildning till hösten eller nästa vår..
Fler som läst matte på distans? Tips tricks, alternativa vägar etc för att hålla motivationen uppe är välkommet!
.Tanken är att läsa in matte c behörighet för att komma in på planerad utbildning till hösten eller nästa vår..
Fler som läst matte på distans? Tips tricks, alternativa vägar etc för att hålla motivationen uppe är välkommet!