linnlarssonn
Trådstartare
Är det omöjligt att hitta ett matsalsbord som passar in mina önskemål i storlek? Gärna inte mer än 75 cm brett men med plats för 3 pers på varje sida så ca 180 cm långt. Hittat ett enda som passat in på måtten men det kostade 11 500 kr plus 2650 kr per stol Om jag får drömma så ska det vara ljust träfärgat, vita ben är ok men vill inte helst ha målad skiva pga att det slits så fult. Men just nu kan jag tänka mig allt som har hyfsat rätt mått
Att tillägga är också att det finns ju en del modeller med iläggsskiva (det jag skrev om ovan hade det) och kan absolut tänka mig det men vill inte att bordsbenen ska bli i vägen för stolarna
Finns det någon sida som man kan matcha ihop egna mått men inte alltför dyrt eller har någon råkat snubbla över ett bord någonstans som stämmer in på mina önskemål?
Att tillägga är också att det finns ju en del modeller med iläggsskiva (det jag skrev om ovan hade det) och kan absolut tänka mig det men vill inte att bordsbenen ska bli i vägen för stolarna
Finns det någon sida som man kan matcha ihop egna mått men inte alltför dyrt eller har någon råkat snubbla över ett bord någonstans som stämmer in på mina önskemål?