Diabetikern
Trådstartare
Ok har fått till mig att jag nu måste välja ny bil i jobbet. Jag är i grund och botten väldigt ointresserad av bilar. Har inga direkta krav så nu velar jag som hejsan.
Behöver inte tänka på kostnaden. Jag har en grundlön sen ligger bilen ovanpå det så även om jag skulle välja en dyrare/mer kostsam bil så kommer jag inte märka det. Lönen kommer inte ändras.
De här har jag att välja mellan
Audi A4 Avant 40 TDI 204 Hk S tronic quattro – Svart alt Vit
Audi Q4 45 e-tron Quattro ProLine (fyrhjulsdriven) – Elbil
Skoda Enyaq 80x (fyrhjulsdriven)– Elbil
Skoda Superb Combi Style Business Adventure Edition 1,4 TSI iV 218 hk DSG Plug-in Hybrid – Vit alt Svart metallic
Skoda Superb Combi Style Business Adventure Edt. Tdi 200 hk 4X4 DSG Vit alt Svart metallic
Volvo V60 B4 Diesel Core, Automat – Svart
VW Passat SportsCombi GTE 1,4 TSI Plug-In Hybrid 218 hk , DSG -Vit alt Svart metallic (Har en sådan just nu och är nöjd)
VW Passat Alltrack TDI 200 hk 4-Motion, DSG - Vit alt Svart metallic
VW Tiguan Elegance 1,4 eHybrid Plug-In 245 hk, DSG – Vit alt Urano Grå
VW ID.4 GTX (fyrhjulsdriven) – Elbil
Tror inte jag vill ha en ren elbil.
Ha i åtanke att jag vill kunna dra min transport och vad jag kan se så får jag dra transporten med alla (måste bara utöka mitt körkort ingen får dra på B-kort)
Så vilken skulle ni välja och varför?
Jag har fullt upp med att fokusera på Secret Santa tråden så att välja bil känns bara jobbigt.
Behöver inte tänka på kostnaden. Jag har en grundlön sen ligger bilen ovanpå det så även om jag skulle välja en dyrare/mer kostsam bil så kommer jag inte märka det. Lönen kommer inte ändras.
De här har jag att välja mellan
Audi A4 Avant 40 TDI 204 Hk S tronic quattro – Svart alt Vit
Audi Q4 45 e-tron Quattro ProLine (fyrhjulsdriven) – Elbil
Skoda Enyaq 80x (fyrhjulsdriven)– Elbil
Skoda Superb Combi Style Business Adventure Edition 1,4 TSI iV 218 hk DSG Plug-in Hybrid – Vit alt Svart metallic
Skoda Superb Combi Style Business Adventure Edt. Tdi 200 hk 4X4 DSG Vit alt Svart metallic
Volvo V60 B4 Diesel Core, Automat – Svart
VW Passat SportsCombi GTE 1,4 TSI Plug-In Hybrid 218 hk , DSG -Vit alt Svart metallic (Har en sådan just nu och är nöjd)
VW Passat Alltrack TDI 200 hk 4-Motion, DSG - Vit alt Svart metallic
VW Tiguan Elegance 1,4 eHybrid Plug-In 245 hk, DSG – Vit alt Urano Grå
VW ID.4 GTX (fyrhjulsdriven) – Elbil
Tror inte jag vill ha en ren elbil.
Ha i åtanke att jag vill kunna dra min transport och vad jag kan se så får jag dra transporten med alla (måste bara utöka mitt körkort ingen får dra på B-kort)
Så vilken skulle ni välja och varför?
Jag har fullt upp med att fokusera på Secret Santa tråden så att välja bil känns bara jobbigt.