C
CarolineNSV
Vi har fått arendera mark som hästarna ska få gå på i sommar. Den innehåller en liten kulle med skog, och där upptäckte jag några buskar, som jag helt bombsäker på är ide. (Jag ska ut o ta kort idag för att försäkra mig).
Pappa säger typ, "Ja men inte går de väll på dem när de har så mycket att äta..."
Men jag vill INTE ta några risker. Så jag håller på att kämpa iallafall för att stängsla in buskarna runt om. Fast helst av allt skulle jag vilja ta ner dom.. men eftersom det inte är våran mark... Och visst skulle man kunna fråga, men pappa som har "hand om det" tycker det är "löjligt" ut hans synvinkel att fråga markägaren om att ta bort dem.. Han tycker jag "daltar" för mycket med hästarna... ibland blir jag så trött, även om jag är oerhört tacksam för all hjälp jag får.
Ja ska f*n mig ta yxan o gå o hugga i smyg
Tror inte nån av er skulle riskera det? Är det jag som är fjantig?
Jag tar alltid allt på fullaste allvar. Och rätt ska va rätt!
Även om jag får ta massa skit från folk som inte fattar hur allvarligt det kan bli...
Jag återkommer med bilder.
(vet inte om tråden ligger rätt)
Pappa säger typ, "Ja men inte går de väll på dem när de har så mycket att äta..."
Men jag vill INTE ta några risker. Så jag håller på att kämpa iallafall för att stängsla in buskarna runt om. Fast helst av allt skulle jag vilja ta ner dom.. men eftersom det inte är våran mark... Och visst skulle man kunna fråga, men pappa som har "hand om det" tycker det är "löjligt" ut hans synvinkel att fråga markägaren om att ta bort dem.. Han tycker jag "daltar" för mycket med hästarna... ibland blir jag så trött, även om jag är oerhört tacksam för all hjälp jag får.
Ja ska f*n mig ta yxan o gå o hugga i smyg
Tror inte nån av er skulle riskera det? Är det jag som är fjantig?
Jag tar alltid allt på fullaste allvar. Och rätt ska va rätt!
Även om jag får ta massa skit från folk som inte fattar hur allvarligt det kan bli...
Jag återkommer med bilder.
(vet inte om tråden ligger rätt)