Måste inte alla svenska hingstar i avel vara registrerade i S.H?

Sv: Måste inte alla svenska hingstar i avel vara registrerade i S.H?

Ja finns det dna på honom s¨vore ju det kanon!!
Håller tummarna för dig...

Eftersom rasen är fransk skulle jag tro att SIRE är det franska nationella hästregistret (Système d'Identification Répertoriant les Equidés). De borde säkert ha någon mailadress dit du kan höra av dig?

Aha! Då ska jag prova det också. Tack.

Jag har inget att göra så här kommer hemsideadressen (hoppas att det är ok med en länk). Det finns en liten engelsk flagga nere i högra hörnet så man kan få en del översatt!

Tack! Jag hittade hingsten reggad hos dem. Nu ska jag bara fundera på vad jag ska göra i nästa steg.

Jag skulle rekomendera dig till att skicka ett mail till dem och förklara läget. Du kan bifoga med filer om att allt är betalt(om man har internetbanken) så ser de ju att du har gjort rätt för dig.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 921
Senast: starcraft
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 427
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?