Mask - varning för äckelbilder

Sofie.S

Trådstartare
Ebbot är avmaskad men misstänker ändå att han har någon form av mask. Han är importerad och fick rådet att avmaska mot spolmask, vilket jag gjorde.
Men ser ni det vita i avföringen? Tycker nästan att det ser ut som ägg eller maskar.

Ja jag klev i bajset med skon :angel: och såg då detta.
6CFA09A2-8D88-4728-A4B2-8020311462E2.webp

Att kontisensen är som den är gissar jag på är att han tryckte i sig ett stort grisöra på nolltid.
Hunden är 5 månader.

Jag ger torrfoder. Men har inte sett detta förut :angel: men det vore ju skönt om det bara var spannmålskross :o

Jag ger i regel färskfoder, men valpen äter torrfoder och hans bajs kan också se ut sådär när man trampat i det :p
Om det inte är det är det kanske tur att jag avmaskade honom igår :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har en kattunge som nu är 7 månader. När jag hämtade honom kändes han väldigt sträv i pälsen mot min andra katt. Han var också...
Svar
13
· Visningar
2 529
Hästvård Okej, jag skulle tömma och byta vatten i hagen och fick till min fasa se detta. Inälvsparasiter kommer väl ändå inte ut ur munnen, eller...
Svar
13
· Visningar
5 542
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: Aliche
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24