Mask under hjälmen

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Goingen
  • Startdatum Startdatum
G

Goingen

Nu när det är kallt ute, så undrar jag vad man kan ha under hjälmen för att skydda ansiktet från förfrysning. Nån som vet?

Sv: Mask under hjälmen

Jag har köpt en hjälmhuva från B**jes som är till för att ha under hjälmen. Jätteskön, värmer bra och framförallt = superbillig :D :)

Jag har köpt en mask på b*le som är super, under hundralappen

brukar använda en "rånarluva" och ibland vira en halsduk utanpå om det är riktigt kallt

:D:rofl:
Jag blev mkt bekymrad när jag läste trådnamnet! Varför har hon MASKAR i håret undrade jag! :rofl::D:bow:

För övrigt har jag inga tips till dig, men nu är det ju snart varmare i alla fall!

Mvh JV som fick sig ett gott skratt :D

JV<<< hahaha ja den va bra jag tror att det bara va du som associera till det :) haha

tack för att du förlängde mitt liv nu med det goa skrattstunden. :)

MVH:jugge

Hahaha, ja det är möjligt att jag är den enda som har så livlig fantasi :o men det bjuder jag på :D

Mvh JV

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Blyger
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
978
Senast: ako
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 597
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur