Iaraphel
Trådstartare
Tittar ju runt lite efter hingstar nu igen till mitt sto, och har börjat bli intresserad av Marwin...
Han hade rätt mycke anglorarab i sig va? såg i stamtavlan att det var någon långt fram i ledet... Sedan kände jag inte igen så mycket av hans stam så om nån vet något får ni gärna skriva lite om hans föräldrar och så,
sedan.. har jag inte sett så mycket av honom, mest kort och någon hoppning (hunting?) men han 'r lite halvgrov va? inte så ädel?
någon som vet vad han ger för avkommer? har han gett mycket avkommer hittils?
Och en sak till som egentligen inte spelar så stor roll...
hur många strumpor har han?
stoet är mörkbrunt, väldigt mörk (kanske svartbrun), men mörkbrun/ svartbrun är la mer dominant än svart? även om int ejag brukar gå efter utseendet så är ju en svart häst me strimbläs å strumpor en dröm?
många frågor.. hoppas på att nån vill svara på något
Han hade rätt mycke anglorarab i sig va? såg i stamtavlan att det var någon långt fram i ledet... Sedan kände jag inte igen så mycket av hans stam så om nån vet något får ni gärna skriva lite om hans föräldrar och så,
sedan.. har jag inte sett så mycket av honom, mest kort och någon hoppning (hunting?) men han 'r lite halvgrov va? inte så ädel?
någon som vet vad han ger för avkommer? har han gett mycket avkommer hittils?
Och en sak till som egentligen inte spelar så stor roll...
hur många strumpor har han?
stoet är mörkbrunt, väldigt mörk (kanske svartbrun), men mörkbrun/ svartbrun är la mer dominant än svart? även om int ejag brukar gå efter utseendet så är ju en svart häst me strimbläs å strumpor en dröm?
många frågor.. hoppas på att nån vill svara på något