Marsvinsutställningar?

T

tri-ss

Jag skulle vilja ställa ut mina marsvin och undrar därför om någon skulle tänkas veta vart det finns utställningar, helst i Stockholm :bump:

Sv: Marsvinsutställningar?

Enklast är nog att gå in på Svenska Marsvinsföreningens hemsida och kolla på utställningar. De flesta utställningar är i "landremsan" mellan Göteborg och Stockholm, inte kanske jätte ofta men då och då. Är du inte medlem i föreningen tror jag bara du kan ställa ut i Petclass (inte säker dock) och är du inte med i föreningen får du bara ställa ut en eller två gånger (om de inte har ändrat sen jag var med).

Sv: Marsvinsutställningar?

Hej!

Den 8-9 januari har vi en utställning i Kallhäll i Stockholm. Det är både lätt att ta sig dit med tåg och bil.

Du får ställa ut i petclass en gång utan att vara medlem. I pet får djuren vara vilken ras eller korsning som helst, även kastrerade. I ras behöver de vara renrasiga och ha en stamtavla.
Om du går in på svenskamarsvinsforeningen.se kan du läsa om hur du anmäler osv.

Hoppas vi ses på någon utställning framöver!
Maria Uusimäki

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Kultur På tisdag åker jag och dottern till Stockholm på utflykt, vi har lite idéer om vilja museum vi vill se men jag tänkte kolla om det finns...
Svar
18
· Visningar
735
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama