Maratonvagn?

R

redhunter

Hej!
Nu står jag i det läge där jag snart har fått ihop ett minishettispar och börjar fundera på vagn. Jag vill ha en maratonvagn, men vet inte hur jag ska hitta en billig liten bra vagn. Finns det någon som har en :idea: var jag kan leta?

:bow: tacksam för all hjälp som går att få :D

Sv: Maratonvagn?

Jag tror det är ganska svårt att hitta en bra OCH billig maratonvagn tyvärr. Det finns ju typ på tidhalmsvagnar men dom är ju inte speciellt billiga. Men snygga...hehe...Sätt ut en annons så tror jag du lättast hittar en billig och bra. Kanske någon annan som har nåt bättre tips...

jag köpte en igår :) o den håller jag hårt i!
Det är nog väldans svårt att hitta en bra begagnad. en shettis-maratonvagn säljer man bara inte!

/jenny

Jag tror också att en annons är enda möjligheten - eller Tidaholmsvagnar ... Men maratonvagnar är DYRA, å andra sidan är det en investering för livet, så ...

Testa också att annonsera i shetlandsponnytidningen eller på SSS hemsida. Kan ju vara någon som kört tidigare som har en gammal vagn stående.

Lycka till!

:banana:

Vill du köpa en ny vagn kan jag hjälpa dig :) men smakar det så kostar det... :eek:

Jag köppte min vagn av en som bygger dom själv. Man får vänta lite längre men det är ½ priset! och vagnen är faktiskt riktigt bra! jag har inte lykats lägga ut min hemsida ännu men det kommer bilder där senare..

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
366
Senast: Cactus
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
462
Senast: KeeNine
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 458
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar