Maraton 600 Video?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare black pearl
  • Startdatum Startdatum
B

black pearl

Jag har alltid varit förtjust i den gamle fine hingsten Maraton. Han gick ju ur tiden 2008. Han var verkligen spekatkulär vid uppvisningarna till tonerna av Opus "life is live".

Man blev tårögd av att se hans ansträngningar att visa upp sig och göra sig stilig vid visningarna. Så snart han hörde "sin" musik började han trampa i passage utanför arenan.:love: En riktig showman som älskade applåder.:love:

Känner någon till om det finns någon video eller filmsnutt någonstans från dessa uppvisningstillfällen? Jag skulle så gärna vilja se honom igen...

Sv: Maraton 600 Video?

Hej!
Jag tror att jag någonstans i gömmorna ska ha en filmsnutt av honom från Globen. Någonstans på vinden ligger en omärkt VHS-kasett med denna sekvens. Skulle jag någon gång gå igenom alla kasetter och hitta rätt så ska jag ha dig i tanken.

Har inte filmen. Men kollade på en åring vars mamma var dräktig med honom 09 vet att det föddes ett föl också men den verkar inte vara reggad på blup.

Hej C!
Jag har video från Flyingedagarna där han är med!
Du kan få titta på den!

:rofl: OK, vem skulle man annars fråga? Att jag inte tänkte på det innan jag tog omvägen över nätet:angel:

:) Ska kolla upp med MoQ om det finns någon möjlighet att få fram det via nätet. Måste säga att Maraton är en av de pållar som fått en att känna lite extra i hjärtat just för att han var så speciell (om jag bortser från mina egna som också har mycket egna finurligheter för sig).

MoQ Vi hörs! ;)

Skulle inte heller haft något emot att ha haft ett Maratonsto i stallet,även om jag älskar de jag har/haft!
Vet inte hur man får göra med upplägget är ju en köpt video med upphovsrättigheter,men vi får kolla det!:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka