Marabou Nyhet

Vilken Marabou kaka tycker ni är godast

• Antal omröstningsdeltagare
    26

Gammeln

Trådstartare
Vilken gillar ni bäst av Marabou Creamy Biscuit eller Marabou Bubbly Caramel? För mig är det dött lopp :d:d:d:d:d. Sen så är dom på 300g :love:

Har bara smakat Bubbly Caramel (som iof är 250 g) men den var ingen höjdare. Smakar som någon billig euroshopper-choklad.

har Marabou Bubbly Caramel här hemma men tycker att den blir för mycket av den och så är det så dumt att det är stor förpackning.. hade varit bättre med 100g så man kan testa sig fram

Måste smaka den där godare ploppen! Älskar kladdigt och supersött :o Jag som borde låta bli socker öht...

I övrigt gillar jag faktiskt premium. Gärna den där med 86% och enbart chokladsmak. Då stillar man begäret på ett alldeles utmärkt sätt när man är mitt i tjejveckan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 369
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag lovar och svär men jag hade faktiskt ingen aning om att igenridningslektionen jag var inbokad på var en hopplektion! Det gick upp...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama