Människor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
vilka människor det finns. Att man inte förstår saker när man först får det förklarat muntligt och sedan skriftligt. När man inte förstår det gör man en alias och skickar ännu mer och tror dessutom att det ska passera förbi, att det inte ska märkas att det är samma. Sedan dumförklarar man alla som inte tycker likadant. Helt fanatiskt. Nu har även domstolen fastställt att det är rätt som de andra gör men man förstår ändå inte. Hur gör ni andra med sådana, spela teater?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 311
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka