Människor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
vilka människor det finns. Att man inte förstår saker när man först får det förklarat muntligt och sedan skriftligt. När man inte förstår det gör man en alias och skickar ännu mer och tror dessutom att det ska passera förbi, att det inte ska märkas att det är samma. Sedan dumförklarar man alla som inte tycker likadant. Helt fanatiskt. Nu har även domstolen fastställt att det är rätt som de andra gör men man förstår ändå inte. Hur gör ni andra med sådana, spela teater?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 036
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 808
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 180
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 565
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar