JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Ett gäng hingstar har belönats med höjd avelsvärdebokstav av Avelsvärderingsnämnden inför årets säsong. Heartbeat 1334 föräras Elit och...
Hästnyheter
Nu har SWB meddelat poäng och omdömen på hingstarna som godkändes vid årets bruksprov. "Allt om bruksprovshingstarna" är uppdaterad med...
Hästnyheter
Nu har belgiska BWP gjort sin sista granskning av årets kollektion hingstar. Totalt godkändes 38 hopphingstar och fem dressyrhingstar...
Hästnyheter
Det blir en hel del förändringar i SWB:s hingstreglemente 2018 och 2019. Bland annat återgår SWB till att ge muntliga omdömen om...
Valp 2025
Övr. Hund Har haft en hund med det namnet i bekantskapen, och en människa som hette Asia (uttalades ascha). Så det blir lite konstigt för mig att...
Milosari
Alldeles nyss
Svar: 693
Visningar: 46 966
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Flera stycken runt mig har havanaiser och de verkar så otroligt okomplicerade till sättet. Glada, vänliga, lagom pigga.
Piaff
23 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 310
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Var med hanen till veterinären och var inte riktigt beredd på hur jag skulle reagera. De var nästan tikens andra hem och hon sitter i...
Viva
27 minuter sedan
Svar: 954
Visningar: 53 727
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Jag gillar skogsmulle 😄
Terränghäst är för mig dom fälttävlansryttare en häst som går bra i just terrängen och har noll att göra med om...
Bison
11 minuter sedan
Världscupen 2024/2025
Hoppning Alltså jag fattar inte? Hur kan ekipage kvala in utan att tidigare hoppat på denna nivå? De första startande är ju kaos?
Emtherlia
28 minuter sedan
Svar: 313
Visningar: 13 291
Grenar
Skoning
Hästvård Min hovis bedömer sånt, kan skon läggas om så görs det.
Annars byts det till sommarskor.
Magnum
45 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 753
Vård