JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Det blev felfritt i en säker runda för Malin Baryard-Johnsson och H&M Indiana i Amsterdam. Trots att Malin valde att inte starta i...
Hästnyheter
Det blev ingen fullträff för Douglas Lindelöw och Zacramento i söndagens världscuphoppningar i italienska Verona. Ett nedslag i...
Hästnyheter
Efter en rafflande omhoppning slutade Peder Fredricson och Christian K fyra i säsongspremiären av världscupen i Oslo på söndagen...
Hästnyheter
Suck och stön, ilskna händer som drar i hår och ledarsidor fulla av svärord. Många starka känslor rördes upp när ryttaren Jens...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
12 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 259
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund läste om toxisk påverkan vid nedsatt njurfunktion. Kanske där vi är. Nåt strul är det ju med njurarna utan diagnos.
Kanske ska testa...
Hippocampus
Idag kl 21:48
Svar: 1 131
Visningar: 66 299
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
Idag kl 21:39
Svar: 542
Visningar: 28 491
Katt