I september! I samband med bokmässanNär kommer nästa mapp släppas tror du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I september! I samband med bokmässanNär kommer nästa mapp släppas tror du?
Jag kopierade de i förra och målade på kopiornaJag tycker det är kul att se allas fina målningar, men har svårt att komma igång själv. Var på bokmässan igår och lade beslag på Lenas nya målarbok, fastän jag inte vågat börja på den första än. Jag gillar bilderna för mycket omålade för att våga klottra på dem.Köpte till syskondöttrarna också, de är modigare än jag.
![]()
Kan man ha för mångaHar ju dock alldeles för många egentligen![]()
Ja åtminstone om man inte målar i domKan man ha för många
Jag har en för varje "humör" känns det som...![]()
och....Ja åtminstone om man inte målar i domTror jag har 5-6 st som jag inte har målat en enda bild i...
Är det Johannas ivy och inky butterfly (eller nåt sånt) du menar? Isåfall 12 oktoberJag vill också beställa Lenas nya, samt Johanna Basfords nya om den kommit till Sverige än. Kollade på Akademibokhandeln här om dagen, men fann den inte där
Har ju dock alldeles för många egentligen![]()
Ja exakt den. Tack! Då behöver jag inte leta innan dess dåÄr det Johannas ivy och inky butterfly (eller nåt sånt) du menar? Isåfall 12 oktober![]()
Jag vill få se dem sen, snälla!!Nu har @Lena Furberg s nya fina målarhäfte kommit hem till migdet är så fina bilder! Har redan valt ut fyra favoriter som målas i huvudet nu innan färgpennorna åker fram.
Absolut! Förr eller senare dyker de nog upp härJag vill få se dem sen, snälla!!