Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad spännande att bilderna kan bli så olika, min version av den där ser heeelt annorlunda ut får ta bild sen, den är hos karln för tillfället å jag ska inte dit förrän torsdag kväll tror jag.Låg hemma med feber igår så kanske slarvade lite men senaste bilden är denna:
Vad spännande att bilderna kan bli så olika, min version av den där ser heeelt annorlunda ut får ta bild sen, den är hos karln för tillfället å jag ska inte dit förrän torsdag kväll tror jag.
Låg hemma med feber igår så kanske slarvade lite men senaste bilden är denna:
Jag är den som bara målar fantasifullt tror jag Mina träd är gärna rosa, blå, turkos, gula osv Flugsvampar blir oftast röda dock av nån anledning medan allt annat kan få vilken färg som helst hahaTycker det blir så fint när man målar mer fantasifullt! Själv har jag svårt att tänka utanför boxen, kråkan jag gjorde (tidigare i tråden) är helt klart ett undantag. Men jag försöker
Sen så får jag lite prestationsångest när "alla andra" gör finare än jag själv
Jag är den som bara målar fantasifullt tror jag Mina träd är gärna rosa, blå, turkos, gula osv Flugsvampar blir oftast röda dock av nån anledning medan allt annat kan få vilken färg som helst haha
Tycker "vanliga" träd är fina också, men så mycket roligare att vara crazy! Kan vara lite ovant i början men sen kommer man igång.Men jag gillar det! Som bilden du lade upp från animorphia!
Mina träd är alltid bruna i olika nyanser med gröna/gula/orangea/röda blad i olika nyanser. Svamparna däremot kan jag freestayla lite mer och göra både rosa, lila och turkosa.
Måste hitta någon bra tjänst/app att ladda upp bilder på så jag kan lägga in några bilder photobucket har gått bananas helt och hållet
Tycker det blir så fint när man målar mer fantasifullt! Själv har jag svårt att tänka utanför boxen, kråkan jag gjorde (tidigare i tråden) är helt klart ett undantag. Men jag försöker
Sen så får jag lite prestationsångest när "alla andra" gör finare än jag själv
Tycker "vanliga" träd är fina också, men så mycket roligare att vara crazy! Kan vara lite ovant i början men sen kommer man igång.
Jag brukar använda Instagram, sen dela på fb, och sen göra bilden offentlig, sen dela här... Omständigt som sjutton Så kommer du på nån bra app eller så så hjota till
Tycker "vanliga" träd är fina också, men så mycket roligare att vara crazy! Kan vara lite ovant i början men sen kommer man igång.
Jag brukar använda Instagram, sen dela på fb, och sen göra bilden offentlig, sen dela här... Omständigt som sjutton Så kommer du på nån bra app eller så så hjota till
Nu har ju jag inte fb då undrar om man kan dela bilder från instagram trots privatkonto? (Vet du @AraSlei ?)
Men jag hojtar om jag hittar något
Jag har googlat lite för att få inspiration och sedan fyllt i resten efter eget huvud. Men skönt att få lite inspiration gällande olika färger. Dock kan man verkligen få prestationsångest när man googlar då nätet är fyllt med konstnärer.
Ja, jag tror att man kan det! Nu har jag öppet konto, men jag delade så när jag hade stängt konto också
Man kan ju "kopiera delnings-url" via instagram, men då måste man nog ha öppet konto.Jag har stängt egentligen endast för jag har barnen på bilder i kontot. Men jag ska testa och se om jag kan lägga in en bild
https://instagram.com/p/62ysv-RcX8-v24ivXsHXl4bvkBEH9lVyY31qw0/
Testar och ser men bild direkt i inlägget verkade inte gå. Får se om länken fungerar.
Man kan ju "kopiera delnings-url" via instagram, men då måste man nog ha öppet konto.
https://instagram.com/p/62ysv-RcX8-v24ivXsHXl4bvkBEH9lVyY31qw0/
Testar och ser men bild direkt i inlägget verkade inte gå. Får se om länken fungerar.