• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Raketen
  • Startdatum Startdatum
R

Raketen

Var kan man hitta info om arabhingsten Magraf?
Hittar ingenting om honom.
Vill gärna veta om han har lämnat många avkommor.
Och om han eller hans avkommor har några meriter?

Sv: Magraf

Hejsan,
Jag äger Magraf sedan snart 3 år och konstatera att jag har världens vackraste kille med ett hjärta av guld. Han var inte använd överhuvudtaget när jag köpte honom.Han älskar att arbeta och lära sig nya saker.Har haft honom på clinic för både Tommy Bäcklund och Nicklas Christoffersson, båda talar bara gott om honom. Tommy säger att han har den absolut ultimata kroppen och ett jättefint psyke, Nicklas kan bara hållamed. Han är nu i träning hos Nicklas. Har fått själv kvar ett föl efter honom som är helt underbar. Vill du veta mer om honom är det bara att du hör av dig.

Linda Strömqvist

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 923
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
1 068
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit