Mia_R
Trådstartare
Min mage krånglar mer och mer och jag börjar fundera på att kontakta läkare. Jag har varit under stor stress en längre tid men det är inget ovanligt, nu känns det dock som magen helt har ballat ur och jag måste på toaletten flera gånger om dagen. Jag är lös i magen och det kommer akut, ibland känns det som mina tarmar håller på slå knut på sig själva och jag har varit tvungen vid några tillfällen att snabbt parkera bilen, hugga en toalettrulle ur handskfacket och rusa till skogs. Toalettbesök innan avfärd hemifrån och ändå måste jag som regel hitta en toalett bara nån timme senare.
Inga nya matvanor, spelar ingen roll om jag äter mycket frukt och grönt, grovt bröd eller mycket kött. Det är löst, gul, slemmigt och ibland så får jag torka mig i evigheter för det slutar aldrig komma när jag tror jag är klar.
Någon som varit med om något liknande och hur fick ni ordning på det?
Inga nya matvanor, spelar ingen roll om jag äter mycket frukt och grönt, grovt bröd eller mycket kött. Det är löst, gul, slemmigt och ibland så får jag torka mig i evigheter för det slutar aldrig komma när jag tror jag är klar.
Någon som varit med om något liknande och hur fick ni ordning på det?