Mager katt

Jettan

Trådstartare
Har en liten katt på ca. 1 år. Hon är inne katt. Hon har alltid haft fint hull, men jag tycker nu att hon på senaste tid har blivit mager, hon är insjunken vid höften liksom. Hon har fri tillgång på torrfoder och vatten och får burkmat 1 gång om dagen.

Vad är fel??? Vet att hon har ätit mindre torrfoder än vanligt, sambon köpte fel sort till min aningens bortskämda katt....:crazy:

Behöver hon avmaskas? hon är ju innekatt...?

Tacksam för tips!

Sv: Mager katt

Nej inte tappat så mycket i vikt, hon är glad och pigg i övrig, hon har liksom mest blivit "insjunken" vid höftpartiet...

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 565
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Nikan
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama