Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj, chockad jag blev nu.. Kändes som hon var en så pigg dam, oväntat![]()
Fallolyckor i hemmet är en av de vanligaste dödsorsakerna hos äldre, speciellt kvinnor.Men oj, chockad jag blev nu.. Kändes som hon var en så pigg dam, oväntat
Edit; såg nu att hon avled pga fallolycka, trodde det var på naturlig väg först
Aa, såg det precis o ändrade mitt inlägg. Verkligen tråkigtDet var hon också, det var en fallolycka som tog hennes liv. Oerhört tråkigt.
Kanske till följd av fallskada? :-)Så sorgligtUppskattade hennes raka svar och ambition att bevara gamla traditioner!
Men, bara en liten fråga, hur dör man av fallolyckor i hemmet, sådär? Att lårben går som salta pinnar, och kanske någon arm också, det förstår jag. Men dör? Slagit i huvudet ordentligt då eller?
Tragiskt i vilket fall som![]()
Det var länge sedan jag blev så ledsen över att någon jag aldrig träffat gått bort.
Jag har läst DN i hela mitt liv och läst mycket skrivet av henne i alla möjliga sammanhang. Hon känns som någon jag har en relation till trots att jag aldrig mötte henne.
Lite benskörhetboch en ordentlig smäll på nacken? Huvudet i köksbänkskanten? Eller i golvet. Tänker att hon typ stod på en stol och tappade balansen, så det blev en större smäll än när man snubblar på mattkanten. Men hur det gick nu till vet jag ju inget om.Så sorgligtUppskattade hennes raka svar och ambition att bevara gamla traditioner!
Men, bara en liten fråga, hur dör man av fallolyckor i hemmet, sådär? Att lårben går som salta pinnar, och kanske någon arm också, det förstår jag. Men dör? Slagit i huvudet ordentligt då eller?
Så sorgligtUppskattade hennes raka svar och ambition att bevara gamla traditioner!