Fibusen

Trådstartare
Det är massa porr-reklam på buke ju! :o

Under kategori menyn till vänster,när det tar slut så avslutas det lite fint med sexdating.se,är det bara för mig,eller har ni också massa snusk?:o:rofl:
Det är "par söker par i blekinge",och sen har vi *sexy angel* i skåne..

Även högst upp på sidan så har vi halvnakna flickor som söker karlar! :o:eek:

:D

Sv: Määh!

Men vad tusan! Jag har ju inte gjort nått! Känns lite..hrm.. när man sitter lugn och fridfullt på buke,så ploppar det upp lite halvnakna tjejer överallt...:rofl::rofl:

Tips: Gå in på senior,sen rullar du längst ner,där visar det sig jämt för mig! :rofl:

Haha :rofl:
Jag har inte heller något sånt, men jag är på skolan så dom har ju spärrat från alla sånna sidor, kanske gäller reklamen då också ? :D

Såg nyss reklam för thaiäktenskap. Thailändska kvinnor som vill gifta sig....

Ska det göras reklam för sånt på den här sidan så vet jag inte om jag vill vara med längre.

Det är väl google som leverar reklamen, verkar ofta vara förknippat med ämnet tråden handlar om. Kan inte vara så lätt för Gunnar att kontrollera.

Kontakta Gunnar och fråga hur ni ska göra.
Har för mig att han har sagt tidigare att han kan spärra sådan reklam, men då måste han veta någon slags adress till annonsen.

Det är väl google som leverar reklamen, verkar ofta vara förknippat med ämnet tråden handlar om. Kan inte vara så lätt för Gunnar att kontrollera.

Tråden? Den där reklamen dök upp på förstasidan på Senior.

Sen finns det säkert nån typ av spärr för att slippa sån reklam.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka