Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. En häst som har väldigt ont står ofta och lyfter för att avlasta.vadå lyfter alla ben?En fånghäst står väl dessutom ganska pall med båda fram ovillig att röra sig?
de fånghästar jag sett rör sig gärna inte ...Nej. En häst som har väldigt ont står ofta och lyfter för att avlasta.
de fånghästar jag sett rör sig gärna inte ...
oj hör nog inte till vanligheternaMin galopperade och hoppade 140-stängsel med allvarlig sänkning och rotation.
vadå lyfter alla ben?En fånghäst står väl dessutom ganska pall med båda fram ovillig att röra sig?
Hur gick det med den?Min galopperade och hoppade 140-stängsel med allvarlig sänkning och rotation.
Den blev utdömd mer eller mindre. 6 mån senare har det rätat upp sig (inte helt), hästen går på 1 hektar med munkorg.Hur gick det med den?
Nä det hoppas jag inte, för ägarnas psykiska måendets skulloj hör nog inte till vanligheterna
Nej har den ont i flera hovar lyfter den inte sällan hovarna växelvis för att försöka hantera smärtan.
Vi hade en häst i stallet med brutet griffelben ena bak samt kronisk fång med rejäl sänkning bägge fram (hovbenet var 2 mm från att punktera sulan ena fram). Hon var endast lite oren ena bak på böjt spår, veterinären trodde inte sina ögon när de hade röntgat hästen. Knappast vanligt men förekommer absolut.de fånghästar jag sett rör sig gärna inte ...