Lusernpellets

Jag funderade på att ge det till min ponny men när jag skulle köpa den såg jag att det stod på säcken att det var melass i så då skippade jag den. Det irriterande var att melass inte stod listat på hemsidan.

Men vad konstigt, det är intet melass i enligt innehållsförteckningen på påsen när jag köpt??

Jag funderade på att ge det till min ponny men när jag skulle köpa den såg jag att det stod på säcken att det var melass i så då skippade jag den. Det irriterande var att melass inte stod listat på hemsidan.

Men nää, är du säker på att det just var Granngårdens lusernpellets? 20 kgs påse, vit plast med genomskinliga partier och typ brun text? Enligt hemsidan och produktbladet är deras lusernpellets utan melass.

Jag har det till min häst. Hon tycker sådär om detta märke. Blir att prova Kraffts version eller RS Mustang när hon ätit slut på Granngårdens.

Liknande trådar

Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
576
Senast: WildHorse
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: Kristall10
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 273
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Upplever att strimlad betfor ger viss tuggtid. Finns det fler liknande foder? Som hästen kan svälja utan att mala sönder, men som...
2
Svar
28
· Visningar
1 440
Senast: Hgfy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar