lusernpellets från Coop Forum/dräktigt stobjbu

Sv: lusernpellets från Coop Forum/dräktigt stobjbu

Det är ju tom DanGrönts stämpel på den. Måste vara samma! Iaf melassfri, alltid nått :)

Ja min skämsmössa är också påtagen och neddragen långt ner över ögonen eftersom mina säckar ser likadana ut.

Jag tyckte jag hade kollat dom noga, såg inte ett skit innan! :o

Men VARFÖR inte hålla samma värden på smrprt?! :rage:

Ja min skämsmössa är också påtagen och neddragen långt ner över ögonen eftersom mina säckar ser likadana ut.

Jag tyckte jag hade kollat dom noga, såg inte ett skit innan! :o

Men VARFÖR inte hålla samma värden på smrprt?! :rage:

Och det jag blir förvirrad på är att övriga siffror står i procent, samt att energin är i KJ...? Men någon har sagt att det är samma som MJ...

Och det jag blir förvirrad på är att övriga siffror står i procent, samt att energin är i KJ...? Men någon har sagt att det är samma som MJ...

Det står ju faktiskt 8 KJ/kg. Kan omöjligen stämma. Inte enligt svenska mått mätt i alla fall. Hrm.... K:et står med stor bokstav i KJ. Om man skall vara petig så betyder inte det kilojoule utan nåt annnat som jag inte vet.

Det står ju faktiskt 8 KJ/kg. Kan omöjligen stämma. Inte enligt svenska mått mätt i alla fall. Hrm.... K:et står med stor bokstav i KJ. Om man skall vara petig så betyder inte det kilojoule utan nåt annnat som jag inte vet.

Det måste vara tryckfelsnisse, det måste helt enkelt menas MJ.

Jag köpte en säck och det verkar stämma att den är melassfri. Det är i alla fall inte mycket bindemedel för det smular och med lite vatten på blir det genast en tjock gröt. Hästen ätr med god aptit (som alltid) men jag fortdätter nog med avelspellets just nu ändå. Men blir det aktuellt med lusern längre fram är det bra att veta att detta var/är en bra produkt.:)

Liknande trådar

Foder & Strö Min unghäst äter Krafft havrefri müsli, men ska gå över till Mustang då det är billigare och havrefritt - havren går direkt upp i...
Svar
9
· Visningar
3 069
Senast: Tinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama