lupicor H,Quattro B

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lalla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 007
L

lalla

är det någon som vet vad dessa hingstar ger för avkommor eller har en avkomma?:angel:

Sv: lupicor H,Quattro B

Lupicor e.Lux Z - Pilot har följande tyska index
Dressyr 96 (79%)
Hoppning 147 (86%)
Hans HLP Dressyr 85,21 hoppning 119,87 totalt 98,25 (18/29)

Quattro B e.Qredo de Palustra- Pandor du Thot har följande index
Dressyr 125 (96%)
Hoppning 144 (95%)
Hans HLP Dressyr 121,13 hoppning 128,02 totalt 130,95 (2/44).

0kej, men är det ingen som vet mer om quattro B? :love:

Quattro was 2nd in the Performance Test at Medingen with a high score of 130 points. In 1994, he was Reserve Champion of the Oldenburg Korung, based on his performance test and his first offspring. Quattro jumped very well in 1996 with his rider Gilbert Bockmann and they won more than twenty 1.30m courses through the summer. Quattro jumped on the international circuit successfully, including 2nd in the Grand Prix of Emsburen, Kiel and Bremen. He also was successful in Caen, Leeuwarden, Berlin, Munich and Geneva.

His first offspring show spectacular gaits and also inherited Quattro's beautiful type and free jump very well. Since 1997, Quattro has more than 10 Approved sons: Quando Quando, Quantes, Quatier latin, Quell charmeur, etc. Quattro's offspring Quando Quando, Much Ado and Quantum Tyme are famous in Grand Prix dressage. Quattro remarkably had two offspring qualified for the Olympics in Athens 2004: Quando Quando for dressage and Oliver Q for jumping

Quattro is a son of Qredo de Paulstra, winner of the Grand Prix of Bordeaux. Qredo is sired by the legendary Galoubet, who twice won World Cup Qualifiers and produced international jumpers such as Quick Star and Baloubet du Rouet. Grandfather Alme is even more famous with offspring such as Jalisco B and I Love You. On Qredo's mare's side, we find Furioso, father of Lutteur (gold medalist Tokyo) and Le Tyroll. On Quattro's dam's sire side, we find the important Quastor, Uriel/Nankin and Enfant Terrible.

Funderar på om man kan göra en egen Quando Quando... Mitt sto är ju linjeavlat på Absatz! :D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Nikan
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: ameo
·
Avel Har en bekant som frågade om hingsttips till ett av sina ston. Hen önskar en stämpelhingst (hoppning) som ger lite storlek. Stoet är av...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka