Luff
Trådstartare
Skulle inhandla årets flugfämedel
Läser ivrigt på alla förpackningar och hittar detta (med ursäkt för textbortfall pga dåligt minne)
Horse deo spray
Sprutas på lämpliga ställen
Innehållet var en massa luktämnen - säkert 10 stycken - av olika ursprung.
Inte någonstans stog det att det var mot flugfän.
Expediten påstod dock att det var användningsområdet men jag tror nog att sanningen är att det var PARFYM.
Men för vem ????
Vad är lämpliga ställen.....
...texten gav hinten om att det skulle sprayas i boxen för att HÄSTEN SKULLE TYCKA DET LUKTADE GOTT - stackars djur - med tanke på alla dofter i den sprayen så tror jag mest att hästarnas doftkänsliga sinnen kortsluts.
Om det är för att människorna ska tycka att det luktar gott ska dom lära sig mocka eller byta hobby.
Helt jäkla sanslöst vilken skit det finns och att folk köper eländet.
Läser ivrigt på alla förpackningar och hittar detta (med ursäkt för textbortfall pga dåligt minne)
Horse deo spray
Sprutas på lämpliga ställen
Innehållet var en massa luktämnen - säkert 10 stycken - av olika ursprung.
Inte någonstans stog det att det var mot flugfän.
Expediten påstod dock att det var användningsområdet men jag tror nog att sanningen är att det var PARFYM.
Men för vem ????
Vad är lämpliga ställen.....
...texten gav hinten om att det skulle sprayas i boxen för att HÄSTEN SKULLE TYCKA DET LUKTADE GOTT - stackars djur - med tanke på alla dofter i den sprayen så tror jag mest att hästarnas doftkänsliga sinnen kortsluts.
Om det är för att människorna ska tycka att det luktar gott ska dom lära sig mocka eller byta hobby.
Helt jäkla sanslöst vilken skit det finns och att folk köper eländet.