Luffarn Janne

Aliide

Trådstartare
Vi har fått hem en ny kissekatt, Janne som han heter är en halvlånghårig vit bondkatt som har orange fläckar. Jättesöt! Men han är sådär uppskattat av de två Bröderna (James och Gizmo 5 år). James kan nu vara några cm ifrån lilla Janne utan att dumma sig. Men han föredrar att ligga UTE på altanen och sova :eek: Han som annars alltid ligger i vår säng.

Gizmo, han är en hemsk låtsasbrorsa! Fräser som en dåre så fort Janne visar sig. Janne sätter sig lugnt ner och bara tittar, medans G snabbt smiter ut igen.

Vi har valt att ha lilla Janne inomhus första tiden, för att han ska få bo in sig ordentligt. Han går fint på låda och har sönder våra möbler, som vanligt med andra ord.

Men när ska lilla Janne bli fullt accepterad? När kan han själv strosa ut? Hittills har han bara varit med mig på altanen när jag rökt. Hönsmamma som man är kallar man in honom när man är färdig med blossandet :o

Sv: Luffarn Janne

Kolla om han är kastrerad, ifall han är det så tror jag han får det lättare att bli accepterad. Och då kan han även gå ute utan att yngla av sig.
Du har inga bilder? :)

Sv: Luffarn Janne

Kolla om han är kastrerad, ifall han är det så tror jag han får det lättare att bli accepterad. Och då kan han även gå ute utan att yngla av sig.
Du har inga bilder? :)

Luffarn Janne är bara 13 veckor, så kastrerad är han inte än :D

Har bilder som jag kan lägga ut, bara jag får ordning på dom.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka