Lotta Schultz tror på framtiden

Sv: Lotta Schultz tror på framtiden

bara ett par dagar innan branden hade hon 2 dagars hoppträning på team aspviks ridklubb där jag jobbar, känns konstigt att hon har förlorat så mkt!

och det är ju inte heller första branden i enköping, jag var elev på enköpings ridklubb när gamla ridhuset och delar av stallet + logen brann ner...

Jag tränade för hennes man Micke i dag, han berättade om det i dag.
gud vad hämskt! tyker synd om dom.:cry:

Det är rätt av henne att försöka gå vidare. Jag vill skänka en vänlig tanke till henne och hoppas att det går bra senare. Vilken tur att en del av hennes bästa hästar faktiskt gick att rädda!!

mmm... hon var på strömsholm i helgen på landslagsträning för maria gretzer. Det var starkt gjort

Ooj... Jag har ridit för både Lotta och Micke när jag var yngre. Det var mycket tråkigt att höra :(

det krävs nog mycket mod att fortsätta med det hon håller på med, och framför allt kärlek till sport och hästar. Imponerad

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (UNT) OS-ryttarinnan Lotta Schultz kommer inte att ställa upp i SM i hoppning som i helgen arrangeras på hennes hemmaplan i Enköping...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (UNT) Tre bommar föll och Lotta Schultz och hästen Calibra slutade på tolv fel när världscupen i Oslo avgjordes på söndagen...
Svar
0
· Visningar
728
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (UNT) Ulrika Karnéus, Märsta Ridklubb, och hästen Look A Like M blev sjätte placerade i Kungsbackas Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
707
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (UNT) Susanne Lindahl, veterinär vid Statens veterinärmedicinska anstalt, är mitt uppe i ett arbete som förhoppningsvis ska begränsa...
Svar
0
· Visningar
866
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama