Lösdrigt...Skulle det fungera!?

Sv: Lösdrigt...Skulle det fungera!?

Så lite så. Pröva och se. Min häst är också seg i början av passet och stel så det kan ju vara värt att pröva. Har inte ridhus så hon får ha dem på konstant men mycket bättre nu. Har även frågat en equiterapeut om hon märkt/funderat över skillnad på olika hästar som är broddade och ja, vissa, blev svaret. En del spänner sig på något vis, gillar väl inte gå i "högklackat". Har själv 4 broddar till min häst. Men hon verkar vara bekymmersfri nu, peppar peppar....

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 912
Senast: skuggi
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 181
Senast: exotic
·
Hästvård Häromveckan var jag med om nåt som skakade om mig rätt ordentligt. Brukar ta in mina hästar en stund på dagen för att gå igenom dom, ge...
2
Svar
21
· Visningar
4 428
Senast: Piraja
·
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 279
Senast: fruxolisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka