tinafinis
Trådstartare
Nu när jag körde till jobbet var det en lös häst på vägen. Trodde det var en älg och jga fick bromsa in hårt.
Den gick där o lulla.
Jag körde in vid ett hus och hämta folk. Fler bilar hade stannat.
I mörkret körde många bilar förbi jättefort och jag blev helt skakis.
Dom jag hämta sprang bort till grannhuset som ägdehästen o tack o lov var dom hemma.
Hörde hur hästen sprang neråt vägen. Flera bilar stannade o började blinka även jag hade satt på varningsblinkers o ställt mig på vägen.
Min hjärna slutade att fungera upptäckte jag. Kunde inte komma på att hur man stängde av bilen, hur man satte på varningsblinker samt att man kan ju ha bilen avstängd då man har dom igång.
Tack o lov gick allt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ägaren var allt lite nervös. Jag sa till dom om dom inte kunde ta i hästen under natten det skulle dom.
Den hade ingen jättehage att gå i.
Usch.... hur ska man träna på det, att hålla sig lugn och kunna arbeta lika koncentrerat trots man är i stress??
Tips?
Ville bara skriva av mig lite.
Den gick där o lulla.
Jag körde in vid ett hus och hämta folk. Fler bilar hade stannat.
I mörkret körde många bilar förbi jättefort och jag blev helt skakis.
Dom jag hämta sprang bort till grannhuset som ägdehästen o tack o lov var dom hemma.
Hörde hur hästen sprang neråt vägen. Flera bilar stannade o började blinka även jag hade satt på varningsblinkers o ställt mig på vägen.
Min hjärna slutade att fungera upptäckte jag. Kunde inte komma på att hur man stängde av bilen, hur man satte på varningsblinker samt att man kan ju ha bilen avstängd då man har dom igång.
Tack o lov gick allt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ägaren var allt lite nervös. Jag sa till dom om dom inte kunde ta i hästen under natten det skulle dom.
Den hade ingen jättehage att gå i.
Usch.... hur ska man träna på det, att hålla sig lugn och kunna arbeta lika koncentrerat trots man är i stress??
Tips?
Ville bara skriva av mig lite.