JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lördag: Victory Tilly återvänder till Solvalla
Moderator
Hästnyheter
Mattias Djuse blir borta från sulkyn i ett halvår för en bruten handled. En olycka inträffade på Solvallas stall-backe i lördags då...
2
Hästnyheter
Till sommaren avslutar John Campbell sin karriär som kusk – men först väntar en sista show på Solvalla. Legendaren kommer till...
Hästnyheter
Förra året slutade han runner up i Elitloppet. Åke Svanstedt vill till Solvalla även i år. På lördag är det kvaldags för Resolve. ...
Hästnyheter
Elitloppet är som bekant inte bara just Elitloppet. Alla trav-fans har en läcker söndag att se fram emot på Solvalla. Här är några av...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Kastrerat två DSG-tikar. Förutom att jag upplevde att smärtlindringen inte räckte ”hela vägen” första natten på den ena (låg och ”grät”...
kolblakkur
22 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 551
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
26 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 904
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
37 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 049
Hund