Apollo

Trådstartare
Nu har vovvsan löpt i 3 veckor på söndag (det var då jag såg första blodet). Nu borde väl löpet gå mot sitt slut, eller?

Vulvan är fortfarande svullen, när den blir normal igen är löpet slut då eller är den svullen ett tag till efter löp också.

Ser i och för sig små små bloddroppar ibland på golvet fortfarande.

Men det borde väl gå mot sitt slut eller hur länge kan det hålla på, är första löpet.

Sv: Löpslut

första löpet kan hålla i länge men efter tre veckor borde det ju vara på väg att ta slut...När blodet slutar droppa är hunden i högöp och fortfarande svullen och är svullnaden håller i sig ett tag.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Jag undrar när en tik brukar få en regelbunden löpcykel? Min tik, en golden, hade sitt första löp ganska sent. Hon var då 15...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: movi
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 014
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka