Löphästar i östergötland

D

dexter88

Till min stora förtvivlan har jag upptäckt att galoppintresset är det närmaste obefintligt här i östergötland. Likaså chansen till en möjlighet som arbetsryttare. Snälla säg att jag har fel! Finns det någon som har fullblodshästar som går löp i östergötland? Har ridit på jägersro under mina år i skåne, men nu flyttat hem och saknar det något enormt!
:confused:

Sv: Löphästar i östergötland

Mitt kunnande om svensk geografi är sämre än min svenska, men jag tror, at Skövdebor är östgötar... eller är de västgötar :confused:

Sv: Löphästar i östergötland

Väster är åt vänster, öster är åt höger. Skövde ligger liksom mer åt vänster/väster. En enkel fusklapp är att det är östergötland man åker igenom på väg till Stockholm.:cool:

Men Susanne Grankvist (tror jag att hon heter) som har Zit Zaid håller till i, typ, Mantorp.

Lycka till!:)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 569
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 506
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag vet inte var jag ska börja. Jag vill inte riskera att någon ska känna sig uthängd så jag försöker skriva så generellt som möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 775
Senast: tanten
·
Kropp & Själ För några år sedan gjorde jag och min kärlek valet att satsa på livet hos honom för att det fanns bättre förutsättningar där när det kom...
2
Svar
30
· Visningar
3 415
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar