Karolina90
Trådstartare
Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog Progesteronprov vid dygn 10 som visade 0,7 enligt veterinären alltså inte påbörjat hormonpåverkan ännu, hanen har ni varit hos oss sen dygn 12 och tiken drar utan rumpan o skäller på honom och har gjort sen dygn 12, han vill och försöker men hon blir bara argare o argare känns de som, dom är ifrån varandra mesta dels träffas endast 2 ggr om dagen typ, var iväg idag och träffade en annan hane för o se om hon var likadan emot honom och det var hon..
Vid förra parningen så blev de hängning dygn 13 t.om dygn 16 dock endast 3 valpar då, men denna gång är jag super förvirrad.. blodet är vattnigt o ljusrött och droppar fortfarande lite då o då eller syns när hon legat på golvet, kan det fortfarande vara för tidigt för henne trots att det va parning tidigare förra gången?
Vid förra parningen så blev de hängning dygn 13 t.om dygn 16 dock endast 3 valpar då, men denna gång är jag super förvirrad.. blodet är vattnigt o ljusrött och droppar fortfarande lite då o då eller syns när hon legat på golvet, kan det fortfarande vara för tidigt för henne trots att det va parning tidigare förra gången?