Lös i stallet...

P

peacepipe

Fy va olustigt. Ena hästen hade lyckats komma ut under natten. Som tur var inte kommit åt varken havren eller höet men lyckats få av locket till betforhinken. Hur mycket hon hade fått i sig vet jag inte men är osäker på om hästar äter så mycket att torrt betfor. Hoppas hon inte får kolik. Har något varit med om detsamma?
 
Ja, vårt halvblod åt betfor tills han blev mätt när han rymde en gång för många år sen, och han lever än varje fall :p Men så klart är det olika från häst till häst. Men hoppas det går bra med din!
 

Liknande trådar

Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 854
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
14 750
Senast: lizzie
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp