PrittePuff

Trådstartare
har vi nån här som arbetar inom jordbruk och
har lön enl. "Skogs- och Lantarbetsgivareförbundet (SLA) och Svenska Kommunalarbetareförbundet"
Jag har en bilaga här som är från 1/6 2005 -31/5 2006

jag skulle vilja veta om OB:et har ändrats nu vid den förste juni och vad lönen är nu för yrkesarbetare som tidigare hade lön på 91:10

Alla jag har ringt till har lunch nu fram till 12.30, men jag vill veta nu... :p
 
Sv: lön?

vet inte om detta kan gjälpa men. jag jobbar som svinskötare och har 1 1/2års erfarenhet och har 93kr i timmen sen på helger blir det ca 130kr
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 509
Senast: __sofia__
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 003
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 529
Senast: Karminnie
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 019
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp