Ljus som "dränker sig" - vad göra?

bettysmatte

Trådstartare
Köpte för ett tag sedan ett snyggt klotrunt silverfärgat ljus. Men det visade sig vara rent hopplöst att ha tänt, för det brinner jätteskumt... :crazy: Lågan blir mindre och mindre, och till slut släcker den sig nästan i en pöl av stearin. Varför blir det så, och går det att fixa på något vis så jag kan använda mitt fina ljus???
 
Köpte för ett tag sedan ett snyggt klotrunt silverfärgat ljus. Men det visade sig vara rent hopplöst att ha tänt, för det brinner jätteskumt... :crazy: Lågan blir mindre och mindre, och till slut släcker den sig nästan i en pöl av stearin. Varför blir det så, och går det att fixa på något vis så jag kan använda mitt fina ljus???
D får häålla ur stearin med jämna mellanrum.

men det finns i övrigt inget att göra. Veke och ljus är inte dimensionerade för varann.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 568
Senast: Zeli
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 978
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp