R

Revontuli

Finns det något (helst freeware) att fixa så man kan kontrollera basnivån osv? Har sett att vissa har det men har inte kommit på vad det är för något. Alltså inte så man ändrar på låtarna, utan mer som en "volymkontroll".


// ED - Tackar för svar.
 
Sv: Ljud

Är ditt ljudkort rätt så nytt så följer det med så du kan ställa in ditt ljud.

Annars klarar många spelare att ställa in Equalizer. Winamp har det, Foobar2000 har det med när det gäller ljud.
En viss del av Windows Media Player har det med.
 
Sv: Ljud

Ah, jag har helt ny dator. På för första gången idag. Men inte ser jag någon mer avancerad ljudgrej. Så jag antar att det inte finns :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ljud

Då finns det nästan garanterat problemet är att det olika till olika tillverkare
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
443
Senast: AlinaT
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 555
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp