Livslång veterinärsvårdsförsäkring??

P

Popplin

Hej. Är det någon som vet ifall några fler bolag än sveland har livslång veterinärsvårdsförsäkring?

Sv: Livslång veterinärsvårdsförsäkring??

har inte alla bolag det??
vi har agria på våra hästar och har maximal veterinärvård och livsförsäkringpå båda..och sålänge man betalar har man det livet ut väl?!

Veterinärvården kan räcka livet ut men liv-delen börjar sänkas från en viss ålder.

Vet inte om den obegränsade veterinärvården sänks, var ska man börja räkna liksom...
Men på hund och kattförsäkringarna jag haft genom åren har ersättningsnivån också börjat sjunka efterhand, dock inte under ett visst belopp. Har bara haft obegränsad, eller dubbel veterinärvård på hästarna.

Omformulerar fårgan.. =) Vill eg veta ifall det finns ngn veterinärsvårdsförsäkring som inte sänks med åldern? i annat fall vilken som har lägsta möjliga sänkning, Det är ju framförallt när hästen blir äldre som den kan komma att behöva mer veterinärsvård..

Som redan sagts i tråden så är det livdelen som sänks, inte veterinärvården.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kostnadsutvecklingen för djurägare börjar närma sig en nivå där en stor del av svenska folket riskerar att inte längre ha råd med...
Svar
16
· Visningar
1 599
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka