alazzi Trådstartare 15 Jun 2012 #21 Sv: Livestream från Kreuth Resten av dagen blir det reining. Det kommer jag inte bevaka lika noga.
alazzi Trådstartare 16 Jun 2012 #23 Sv: Livestream från Kreuth Om man inte vill titta på fotboll så är det nu reining i hallen
TantAgda 16 Jun 2012 #24 Sv: Livestream från Kreuth Har jag inte hittat rätt eller visar dom en tom bana just nu? En ingång och lite publik?
Sv: Livestream från Kreuth Har jag inte hittat rätt eller visar dom en tom bana just nu? En ingång och lite publik?
alazzi Trådstartare 16 Jun 2012 #25 Sv: Livestream från Kreuth Prisutdelning nu i en klass med 39 startande. Sen kommer det två working cowhorse, den första med 6 anmälda och den nästa med 14 anmälda. Tufft för både hästar, kossor och domare. Allt börjar kl. 06.00 imorgon bitti igen dessutom med 30 graders värme! Traibanan idag var inte kul med sån värme
Sv: Livestream från Kreuth Prisutdelning nu i en klass med 39 startande. Sen kommer det två working cowhorse, den första med 6 anmälda och den nästa med 14 anmälda. Tufft för både hästar, kossor och domare. Allt börjar kl. 06.00 imorgon bitti igen dessutom med 30 graders värme! Traibanan idag var inte kul med sån värme
TantAgda 16 Jun 2012 #26 Sv: Livestream från Kreuth Oohh nu ser jag! Då får det blir lite working cowhorse tills det är dags för sängen!
Sv: Livestream från Kreuth Oohh nu ser jag! Då får det blir lite working cowhorse tills det är dags för sängen!
alazzi Trådstartare 16 Jun 2012 #27 Sv: Livestream från Kreuth Vi åkte hem precis när reiningen började, måste hem och få barnet i säng. Det är tur att man kan titta på datorn också, väldigt bra. Hoppas att kosseklassen börjar snart, banan sladdas nu.
Sv: Livestream från Kreuth Vi åkte hem precis när reiningen började, måste hem och få barnet i säng. Det är tur att man kan titta på datorn också, väldigt bra. Hoppas att kosseklassen börjar snart, banan sladdas nu.