Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag valde bort att starta i den här tävlingen men nu ångrar jag mig lite. Det hade nog varit kul trots allt att vara med. Jag hade inte haft placeringschans, men det hade varit en nyttig erfarenhet.
Grenen heter Superhorse, i Sverige är det Versitale Horse om jag minns rätt. Nivån på detta är LK1 som är den högsta nivån i tyska EWU. Motsvarigheten till Wras. Vi har 5 olika klssindelningar och man klassas upp om man har tillräckliga poäng.
Den snubblade nog bara. Var ju precis i övergången till trav, så den tappade nog balansen.
Däremot fnissade jag lite åt ryttarinnan som rev av sig hatten och kastade den i sanden mitt i WR-mönstret, hon såg himla irriterad ut
Hundträning Vi har legat lite lågt det senaste. Vi gör apporteringsövningar flera gånger i veckan för att underhålla och för aktivering men har inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.