Litter kwitter?

Skogstrollet

Trådstartare
Nån som provat en sån här? Resultat? :D

länk till annons

55157908_1.jpg

Sv: Litter kwitter?

Min pojkvän införhandlade en sådan. Oturligt nog har vi inte kommit så långt i träningen då det har hänt en massa saker.

Först fattade våra katter inte att dem skulle använda den skumma saken på toaletten, så dem höll sig en hel dag tills ena honkatten kissade i den tomma gamla kattlådan som dumt nog stod i hallen. Då hade vi litter kwittern på golvet så de skulle fatta att det var den som skulle användas. Efter det så flyttade vi den upp på toaletten, men efter bara 1,5 vecka så skulle honkatten kastreras och under läketiden så skall hon inte hoppa så mycket, så n'r hon tagit bort stygnen så får vi börja om från början igen ;)

Jag funderar dock på att vara akuthem åt något katthem/kattförening och då måste vi ha en vanlig kattlåda för de katterna, så allt kommer att skita sig igen :D För om katterna själv får välja så använder de den stora kattlådan på golvet med mer sand, än den konstiga kattlådan i toaletten. Vilket är en anledning till att jag inte är så förtjust i litter kwittern, men men, min pojkvän vill så gärna :P

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 179
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama