Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns så retligt att ha skaffat en trerummare för att bättre möjligheter att jobba hemma och så gör jag det ändå inte därHar en liten hörna, Ska se om jag kan få tid till att ta bild. Hamnar tyvärr oftast vid köksbordet ändå.
Hur litet är litet?Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild
Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har blivit att jag ändå sitter i soffan och jobbar.
Nu vet jag att mitt hem är alldeles för udda för att kunna tjäna som inspiration , men jag har en sekretär som jag jobbar vid, och för mig funkar det bra. Får inte ont nånstans, trots att jag har en lite känslig kropp.
För mig var dilemmat att få in en arbetsplats i ett litet hus med gammal stil, utan att det skulle bryta av för mycket och störa stilen. Men jag packar alltså ihop arbetsplatsen när jag slutar jobba (vilket tar några sekunder, så det känns inte jobbigt alls).
Visa bifogad fil 156330
Kanske inte så litet men ena sovrummet i huset fungerar som vår garderob+ mitt kontor
Jag har Hemnes från Ikea, hyllor och sekretär längs med en vägg. Har laptop och en stor skärm inne i skåpet över sekretären + en skrivare som lever sitt eget liv...den är väldigt egensinnig
Jag tror skrivare uppfanns av djävulen... de är alltid egensinniga
Vad är det du saknar på din kontorsplats som gör att du väljer soffan? Är det den mjuka sittplatsen och myset i soffan eller är kontorplatsen för trång ytmässigt eller är det för mörkt?Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild
Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har blivit att jag ändå sitter i soffan och jobbar.
Eftersom jag mestadels sitter på knä eller skräddare när jag arbetar så spelar det inte så stor roll (enligt ergonomen på jobbet). Idag sitter jag och jobbar på en pinnstol och TS sitter i en soffa, spelar ju ingen roll om man har en perfekt ergonomisk kontorsstol om man inte sitter i den när man arbetar.Fin stol, men den där är inte gjord för att sitta 8 h i…
Då har du inte varit inne i 3D-skrivarträsket, jag fick lov att bygga om min från scratch för sämre bygge har sällan skådats, nu gör det det den ska göra och allt är repeterbart och måste så vara då det gäller tekniska applikationer till bla. fordon, som framvagnsbussningar i polyuteran mm.Jag tror skrivare uppfanns av djävulen... de är alltid egensinniga
Men då är det ju inga problem att ha en sådan stol om man inte ska sitta i den mer än någon stund ibland. Men den som har ett skrivbordsjobb och ett hemmakontor och vill ha en kontorsstol bör köpa en som är gjord för 8 h eller mer. Bara så att man är medveten om att det är skillnad på stol och stol. Sedan gör man ju precis som man vill så klart. Uppfattade det som att TS vill ha tips på bättre hem arbetsplats än soffan…Eftersom jag mestadels sitter på knä eller skräddare när jag arbetar så spelar det inte så stor roll (enligt ergonomen på jobbet). Idag sitter jag och jobbar på en pinnstol och TS sitter i en soffa, spelar ju ingen roll om man har en perfekt ergonomisk kontorsstol om man inte sitter i den när man arbetar.
Vi uppfattar väll helt enkelt bättre på olika sätt.Men då är det ju inga problem att ha en sådan stol om man inte ska sitta i den mer än någon stund ibland. Men den som har ett skrivbordsjobb och ett hemmakontor och vill ha en kontorsstol bör köpa en som är gjord för 8 h eller mer. Bara så att man är medveten om att det är skillnad på stol och stol. Sedan gör man ju precis som man vill så klart. Uppfattade det som att TS vill ha tips på bättre hem arbetsplats än soffan…