Liten prisvärd klippmaskin

krambanan

Trådstartare
Vill ha tips på en liten klippmaskin (helst med laddare) som är bra och prisvärd och som går att klippa mellan trampdynorna med och på andra svåråtkomliga ställen.

Har en som vi köpte för 200:- på Jula nu med batteri men den är helt värdelös.

Sv: Liten prisvärd klippmaskin

När det gäller trimmaskiner så får man vad man betalar för, helt enkelt. Jag känner inte till någon liten batteridriven, däremot har jag en Oster Finisher som är mycket behändig just för tassar och svåra ställen. Den är både liten och nätt och bladet är inte särskilt brett (kan inte mäta just nu), den är tyst och lätthanterad. Kostar runt tusenlappen har jag för mig.

Länk borttagen av moderator

Senast ändrad av en moderator:

Andis nos och tasstrimmer är en liten och behändig trimmer. Jag köpte min för runt 800kr óch man kan byta skär på den. Skären kan man även slipa.

Det finns även en liten Andis BTF trimmer på samma ställe, för ca 450 kr. Jag har ingen egen erfarenhet av den, men det står att den ska vara tyst, uppladdningsbar och även går att använda med sladd.

Jag har en Andis AGC (vanlig trimmer) till min dvärgpudel, till kropp/ansikte/ben, så jag vet att Andis är ett bra märke.

Såg att länken blev borttagen, ber om ursäkt för att jag missat något. Trodde man fick länka? Till TS: sök på de nämda trimmaskinerna, så hittar du en hel del info!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
404
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
796
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka