Liten Buketräff :)

Calazirya

Trådstartare
I torsdags var det ett sådant underbart vårväder här i Götet, så då packade vi in oss ( jag och Zaga ) i Åke ( bilen ) och körde mot Trollhättan och Lilljessicahs bo.

Där mötte Jessicah upp oss och tillsammans med vovvarna promenerade vi upp till en sjö där vi fikade rulltårta, ballerinakex och festis medan hundarna busade, badade( ginger ) och lekte studsboll.

Här kommer lite bilder & en film:
sjuntorp007.jpg

sjuntorp008.jpg

sjuntorp010.jpg

sjuntorp002-1.jpg

Sv: Liten Buketräff :)

Haha vad mysigt ni verkade ha :D vill också ha någon att träna och busa med :p

Men vart är snön? :eek:

Wow, snacka om att kunna underhålla sig själv :D.

Åh vad mysigt det såg ut! Fina vovvsingar också, hehe Ginger kunde då verkligen underhålla sig själv, aldrig tidigare sett en petflaska fara så snabbt runt som den gjorde, hahaha!

Gah, vad sugen man blev på ballerinakex nu:p

Vad stor (!) och smidig staffen ser ut, de jag träffat ser ut att vara mkt mindre och grövre.

Fasiken vad avensjuk man blir på vädret :D

Ser ut att ha varit en väldigt mysig dag :)

Jo hon är en lite mer smidig och högbent staff om man ska jämföra med alla köttbullar som rullar runt ;)

Mkt mindre kan dom inte ha varit ;) men mer markbundna än Zaga kanske ..

Ser ut o haft det trevligt. men ni saknar två hundar som gärna hade varit med o rumsterat o badat.

Sen gillar jag bilden på zaga när hon ser så trött ut o öronen lagt sig som en turban på huuvdet kan man bli mycket sötare.

Haha vad kul det måste vart!
Wow det är ju precis där jag bor eller hmm, typ. >< jag bor i vänersborg men jaja

Fråga Jessicah om hon tyckte det var roligt ;)

Zaga hade nog utsett henne till mobboffer, för jäklar vad hon terroriserade henne hela tiden *pinsamt*

Tur att Jessan är van vid tokiga staffar ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros
Tillbaka