Lite piggare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag känt mig lite piggare och lät t.o.m. ganska hurtig när jag pratade med chefen. Jag har också känt mig lite skarpare i huvudet. Hoppas det håller i sig och blir ännu bättre. Igår var jag däremot rätt slak och somnade på eftermiddagen och vaknade inte förrän vid fyrasnåret, så det blev ingen promenad. Jag tog igen det idag och ville egentligen inte alls gå hem sedan jag kommit ut i skogen, så jag snirklade runt på småstigar en del.

Matlusten är däremot fortfarande inte särskilt stor. Jag äter men det är inte onödigt mycket. Märkligt nog visar det sig inte på vågen. Det borde det göra.

I natt hoppas jag få sova ordentligt. Det gjorde jag inte förra natten för jag pajade ju sömnen med tuppluren, så i stället låg jag och kollade på en konsert med Tenacious D fram till tresnåret. I morgon bitti ska jag rida Senioren igen så det vore ju fint om jag inte är halvdöd när klockan ringer.

Så skönt höra att det går åt rätt håll.
Men jag är inte alls förvånad ang vikten. I våras när jag var på väg in nån slags "iniväggenkrasch" så gick jag upp 15 kg trots att jag åt helt som vanligt, nästan lite mindre än vanligt.
Kändes som kroppen gick in i något slags katastrof-mode och sparade all energi den kunde få tag på :cool:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tack vare att de tog bort en av antibiotikorna... den jag mådde pyton av. Det började spänna när de satte in droppet, så de fick minska...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här dagen har varit osedvanligt seg. Jag sov länge i morse och jag tog en tupplur senare på dagen. Enligt väderprognosen igår så...
Svar
0
· Visningar
1 021
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 239
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Började ridkvällen med dressyr på fina Dunja långöra. Men jag kan inte låta bli att känna att det är något som är konstigt. Hon är så...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Brukshunds- och kelpiefunderingar
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna