D
Don_93
Jag har en kattkille som fyller 11 år i år och nu på senaste tiden har han börjat med en ful ovana, nämligen att kissa i min säng. Det är endast där han gör det och det är inte specielt mkt, tror därför inte att det är ngt sjukligt problem med honom eftersom han inte kissar på ngt annat stället (förutom i kattlådan) Har även en yngre honkatt som oxå kan kissar på lite andra ställen men hon har så gott som slutat med det nu.
Vad kan det vara som får min kattkille att kissa i min säng? Märker han sitt revir eller ngt, han ligger väldigt ofta i min säng. Finns det ngt jag kan göra för att få honom att sluta? Han är väldigt mysig o kelig men han är inte så trevlig att ha i sängen när han får för sig att kissa där.
Tacksam för all hjälp!
Vad kan det vara som får min kattkille att kissa i min säng? Märker han sitt revir eller ngt, han ligger väldigt ofta i min säng. Finns det ngt jag kan göra för att få honom att sluta? Han är väldigt mysig o kelig men han är inte så trevlig att ha i sängen när han får för sig att kissa där.
Tacksam för all hjälp!