lite hjälp kanske...?

melvin

Trådstartare
nu behöver jag verkligen en ny dressyrsadel!! och eftersom det är helt omöjligt att hitta en bomsadel som passar damen så har jag lite smått börjat fundera på en bomlös. Jag har noll erfaranhet av bomlöst, har aldrig ens ridit i en, men efter vad jag har läst kanske det skulle vara värt att prova...:) behöver nu lite råd och tips på vad man ska tänka på när man provar bomlöst, samt var man kan få tag på dem, märken, osv..., vill ha en med rejält djupt säte som ser ut som en vanlig dressyrsadel! hoppas nån kan hjälpa mej lite på traven! :banana:

Sv: lite hjälp kanske...?

Om du söker en dressyrsadel kanske du ska prova på "dressyr" eller "utrustning"?

Sv: lite hjälp kanske...?

men, jaa, det är klart...mitt virrpannehuvud är lite trött...:smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 376
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 461
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 989
Utrustning Går i drömtankarna om att spara ihop till en riktigt trevlig dressyrsadel nästa år (eller kanske mer realistiskt, om några år :p). Har...
Svar
14
· Visningar
1 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka