Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, vårt hö är inte extremt grönt. Inte gult heller men sådär beigegrönt som "vanligt" hö brukar vara.
Letade efter loppfrön på ICA igår, men de hade inga. Ska försöka hinna till en hälsokostaffär idag och se om de har. Sedan vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jo, ta ut veterinär förstås.
Jag fick svar på en annan tråd ang mitt problem, där var det någon som skrev att jag inte ska bekymra mig så mycket så länge tillståndet var "konstant" och hästen såg ut att må bra.
Man kanske oroar sig för mycket hela tiden istället för att njuta av att vara hästägare.
Jag hittade loppfrön (psylliumfrön) på hälsokostavdelningen på OBS! Har gett ett par dagar men har inte märkt något än. Jag väntar med spänning.
Det som hittills inte har funkat är:
1. tog bort betfor
2. tog bort morötter
3. tog bort havre, lade istället till en skvätt vetekli morgon och kväll, ökade på höet (får nu 1,4-1,5 kg TS/100 kg).
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.